sobota, 22 grudnia 2012

Gładką być niczym lukrecja!





Dawo mnie tu nie było, mam lekkie wyrzuty sumienia z tego powodu. W przerwie w porządkach światecznych chciałabym Wam przedstawić jedenego z moich pielęgnacyjnych ulubieńców - tonik nawilżający  Fitomedu do cery suchej i wrażliwej. 

PRODUCENT: Lukrecja ma właściwości zatrzymujące wodę w naskórku dzięki licznym sponinom, flawonoidom i kwasom organicznym. Dobrze nawilżony naskórek nie traci składników mineralnych, jest gładki, napięty i ma zdrowy polysk. Tonik nie zawiera barwników.

SKŁAD: Składniki aktywne toniku to przede wszystkim wyciąg ziołowy z lukrecji gładkiej, prawoślazu, lipy, owsa, alantoina, d-pantenol, kompleks nawilżający.

INCI: Aqua (woda), Herbal Extract (ziołowe ekstrakty), Glicerine (gliceryna;nawilżacz), Peg-40 Hydrogenated Castor Oil (substancja odtłuszczająca), Propylene Glycol (nawilżacz), Allantoin (zmiękczacz), Panthenol (prowitamina B5), Sodium Lactate (nawilżacz), Fragrance (substancja zapachowa), Methylisothiazolinone(konserwant), DMDM Hydantoin (konserwant), Methylchloroisothiazolinone (konserwant).

ZAPACH/WYGLĄD: Płyn o lekkim, herbacianym zabarwieniu. Po wstrząśnięciu trochę się pieni. Pachnie bardzo ładnie i nienachalnie. Wyczuwam woń ziół i kwiatów. Nie barwi skóry, a zapach ulatnia się po jakimś czasie od aplikacji.

OPAKOWANIE: Plastkowa butelka zawierajaca 200 ml toniku z wygodnym otwarciem. Estetyka opakowania jest kwesią gustu, dla mnie ma ona za dużego znaczenia.  

DZIAŁANIE: Tonik nakładam dwa razy dziennie, więc najważniejszy dla mnie jest jego naturalny skład.  Dodatkowo zależy mi na wyrównaniu pH skóry. W obu tych rzeczach lukrecja gładka sprawdza się świetnie. Doskonale koi skórę, delikatnie ją nawilża, zapobiega uczuciu ściągnięcia po myciu. Szybko się wchłania, więc nie ma problemu z nałożeniem na niego kremu czy podkładu. Naprawdę bardzo go polubiłam  i uważam, że jest jednym z lepszych jakie używałam. 

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: Zakupiłam go za ok. 10 zł w sklepie ekologicznym.


Lubicie ziołowe kosmetyki ?


6 komentarzy:

  1. jest na mojej liście :) na razie muszę dokończyć obecne toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co używam antybakteryjnego z Avy i po raz pierwszy widzę działanie toniku ;) a za tym z fitomedu rozejrzę się w wolnej chwili ale bardziej przeznaczonym dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam toniki Fitomedu, bo miałam już dwa i oba były świetne ;)

      Usuń
  3. jak znajdę to pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam szukać w sklepach z naturalnymi kosmetykami lub aptekach ;)

      Usuń
  4. Musze poszukać , kusisz , kusisz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.