niedziela, 10 marca 2013

Róże Annabelle Minerals - Sunrise i Romantic


Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować minerałki i zamówiłam próbki Annabelle Minerals. Oczywiście jako różoholiczka nie mogłam sobie odmówić przy okazji zakupów bliższego zapozniania się z mineralnymi różami,  zwłaszcza że czytałam o nich bardzo dobrze opinie.

SUNRISE Przyjemna brzoskwinka, wpadająca trochę w ceglaste tony. Mimo że nie przepadam za ciepłymi odcieniami na policzkach, to z Sunrise polubiłam się bardzo szybko. Efekt można łatwo stopniować i wszystko wygląda bardzo naturalnie. Ten produkt to dla mnie takie 2w1 (bronzer+róż), ponieważ świetnie nadaje się do konturowania kości policzkowych. 

ROMANTIC Cukierkowy róż idealny dla bladolicych o chłodnym odcieniu cery. Jest taki delikatny, że prawie niewidoczny. Odświeża i rozświetla cerę. Świetnie nadaje się do makijażu no make-up. 

Oba róże posiadam w wersji testeru 1g. Wydaje się, że to mało, ale proszek jest lekki, a same róże szalenie wydajne. Dobra pigmentacja sprawia, że efekt można stopniować w zależności od upodobań. Trwałość również zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, bo róże trzymają się spokojnie cały dzień bez poprawek.


Macie jakiś ulubieńców pośród mineralnych różów ?

15 komentarzy:

  1. Ja mam róż romantic, ale jako róż się u mnie nie sprawdza. Za to jako cień jest rewelacyjny! I Wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sunrise uwielbiam ;))) mój ulubiony z AM

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze ookazji testować w ogóle kosmetyków mineralnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W opakowaniu bardziej podoba mi się Sunrise, ale na swatchu Romantic. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam romantic i pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantic wygląda jak sama słodycz :) Kojarzy mi się z porcelanowymi laleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantic mi się bardzo podoba :) myślę, że sprawdziłby się u mnie taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Za to mi bardziej podoba się Sunrise :P Nigdy nie używałam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi i jeden i drugi bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie planuję zakup kilku rzeczy z AM, dzięki Twojej recenzji wiem, że są trwałe na czym mi bardzo zależało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить вакуумный массажер для лица дреналифт gezatone отзывы, ультразвуковой аппарат для чистки лица lw-006 цена и гласперленовый стерилизатор в стоматологии? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.