piątek, 8 marca 2013

Subiektywny przegląd przystojniaków.

Dzień kobiet to przyjemne święto i z tej okazji chciałabym przedstawić Wam najprzystojniejszych według mnie aktorów. Kolejność przypadkowa. Żadnego z tych panów z łóżka bym nie wygoniła :D

Pomysł TAGu podpatrzyłam na innych blogach i myślę, że jest genialny na dziś. Zapraszam Was wszystkie do zabawy. 

Joseph Gordon-Levitt

Ten pan skradł mi serce w momencie kiedy po raz pierwszy obejrzałam mój ukochany film - 500 dni miłości. Uwielbiam uśmiech Josepha i lekko nieogarnięty wzrok. Bardzo się cieszę, że jego kariera nabarała rozpędu i można go zobaczyć w coraz większej ilości produkcji np. Incepcji. Trzymam kciuki, żeby powstał nowy Batman, gdzie zostanie rozwinięty wątek Robina granego przez Gordona-Levitta. 


Alexander Skarsgård

Ucieleśnienie marzeń o potężnym, niebieskookim wikingu. Zachwyciłam się nim w Czystej Krwi i chociaż serial oglądam już teraz raczej z sentymentu, to do Alexandra mam nadal ogromną słabość. Nawet mój siostrzeniec dostał imię na jego cześć :D


Johnny Depp

Tak pięknych rysów twarzy i głębokiego spojrzenia nie ma chyba nikt. Johnny ma najlepsze czasy za sobą, ale jego role (zwłaszcza w filmach Tima Burtona!) pozostaną w mojej pamięci na długo. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby nie płakała oglądając Edwarda Nożycorękiego.


James Franco

Co tu dużo mówić ... Tristan idealny! Przypomina mi równocześnie Jamesa Deana i Heatha Ledgera. Na pewno wybiorę się niebawem do kina na Oz Wielki i Potężny chociaż to już raczej nie moja kategoria wiekowa. 


Ryan Gosling

Zwróciłam na niego uwagę dopiero po roli w  Drive i przepadłam. Mam ogromną słabość do facetów o smutnych oczach!


Robert Downey Jr. 

Temu panu często zarzucają, że wszędzie gra tak samo. Jednak ja mu wybaczam, bo jest w tym świetny. Dzięki nie mu wreszcie polubiłam  Sherlocka Holmesa i nie mogę się doczekać premiery trzeciej części Iron Mana.

Jude Law

Świetny aktor o hipnotyzującym spojrzeniu. Ma w sobie coś z niegrzecznego chłopca. Bardzo żałuję, że nie mam okazji zobaczyć go na scenie teatralnej, bo podobno jest genialny. 


Aaron Tveit

Moje najświeższe odkrycie. Oczarował mnie rolą w Nędznikach i liczę, że teraz jego kariera filmowa się rozwinie.

Muszę przyznać, że zrobienie tego rankingu zajęło mi trochę czasu (głównie wybieranie zdjęć). Ciekawie mnie jakie są wasze typy przystojniaków. 

Wszystkie zdjęcia pochodzą z GOOGLE GRAFIKA.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Młodszy brat Alexandra to też niezłe ciasteczko :D
      http://img.poptower.com/pic-85857/bill-skarsgard.jpg?d=1024

      Usuń
  2. oj, dogadałybyśmy się w sprawie facetów ;) ^^
    fajny pomysł na post na Dzień Kobiet!
    spóźnione życzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy są zdecydowanie w moim typie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym dorzuciła bradleya coopera i ranking byłby idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nawet nad nim, ale jednak mam mieszane uczucia co do tego pana :>

      Usuń
  5. oo widzę, że mamy bardzo podobny gust;D
    + ogarnij sobie Ian'a Somerhalder'a z Pamiętników Wampirów <3

    dziękuję za odwiedziny i tak sobie myślę, że zostanę u Ciebie na dłużej- dodałam do obserwowanych :)

    pozdrawiam cieplutko,
    Millie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iana znam od dawna, ale faza na Pamiętniki Wampirów minęła mi już jakiś czas temu wraz z miłością do niego :D

      Usuń
  6. A mnie jakoś żaden nie wpadł w oko. Chyba mam inny gust ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Johhnym Deepem się zgadzam, chociaż nie lubię ciemnych oczu...A reszty nawet nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.