piątek, 18 stycznia 2013

Kilka nowości




Właśnie kończę pakowanie i wybieram się spędzić resztę moich ferii u siostry poza miastem. Nie mam zamiaru siedzieć w Krakowie skoro mamy taką piękną zimę. Przy okazji chciałam pochwalić się kilkoma nowościami, które zagościły w mojej kosmetyczce.

 Po pierwsze zestawa lakierów OPI z kolekcji Vintage Minnie, który wygrałam w rozdaniu u Karotki z Charlotte's Wonderland. Jeszcze raz Ci dziękuję, kochana. To moje pierwsze spotkanie z lakierami OPI i jestem nimi naprawdę zachwycona.  

Sama sprawiłam sobie nowy zestaw pędzli Sunshade Minerals. Jak kto mówią pędzli nigdy nie za wiele, a apetyt rośnie w miarę jedzenia :D Używam ich od niedawna, ale i tak już skradły moje serce. Są takie rozkosznie mięciutkie, że ahhh... 

Dodatkowo wreszcie skusiłam się na wychwalaną odżywkę Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite. Mam dobre wspomnienia kosmetykami do włosów Garniera. Obym nie zawiodła się i tym razem. Odżywkę zamierzam używać do mycia włosów i już niebawem dam znać jak się u mnie sprawuje. 


16 komentarzy:

  1. tych lakierów z wygranej to Ci zazdroszczę !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzli i lakierów nigdy za mało;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą odżywkę bardzo lubię, włosy pięknie się rozczesują i są miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwal się pędzlem :) i czekam na wrażenie odnośnie Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten zestaw Sushade Minerals :) Z założenia miał służyć na wyjazdy, ale przydaje mi się także gdy muszę poprawić makijaż między uczelnią a pracą :)
    Czekam na opinię na temat odżywki Ultra Doux, sama mam ją w planach od dłuższego czasu ale nigdy nie mogę na nią trafić wtedy, kiedy idę kupić odżywkę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te lakiery :]
    Zapraszam na bloga mojego i mojej siostry.
    Jesteśmy początkujące więc miło by było jak
    bys wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę odżywkę ;D O myciu włosów odżywką nie słyszałam, ale ja jeśli chodzi o włosomaniactwo jestem laikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam cię :-) Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na moje pytania:
    http://mariglod.blogspot.com/2013/01/moj-pierwszy-tag.html :-)

    Sama planuję kupić tą odżywkę już od hoho... ale zawsze się kończy, że wybieram inną :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!!
    Otagowałam Cię http://cosmeticsdiamond.blogspot.com/2013/01/48the-versatile-blogger.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej ;( ja też chcę te lakiery ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z odżywki będziesz zadowolona, ja przynajmniej jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te lakiery:) a jesli chodzi o garniera to ja je omijam zawsze dostaje lupiezu po nich :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.