sobota, 12 stycznia 2013

Micelarny płyn Delia Dermo System











Jakoś ostatnio nie mam do niczego weny. Za oknem robi się raz szaro, raz biało... Znudziła mi się już ta cała zima :P

Płyny micelarne to kosmetyki niezbędne przy moim demakijażu i chyba zużywam ich najwięcej. Dziś chciałabym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na temat ogólnie znanego micelu Delii.

PRODUCENT:  Bezzapachowy kosmetyk o nowoczesnej formule do łagodnego i dokładnego demakijażu oraz codziennej pielęgnacji oczu, twarzy i dekoltu. Oparty na łagodnych środkach powierzchniowoczynnych wiążacych nadmiar sebum, przywraca równowagę wodno-tłuszczową skóry. Zawarte w płynie składniki aktywne: ekstrakt z ryżu, pantenol i alantoina, dynamicznie wspomagają proces odnowy  komórkowej, działają kojąco i łagodzą podrażnienia. Naturalna betaina, dzięki niezwykłym właściwościom wiązania wody, zapewnia optymalny poziom nawilżenia skóry, wpływając na poprawę jej elastyczności i jędrności. 

OPAKOWANIE: Plastikowa, przeźroczysta butelka zawierająca 210 ml. Wygodna i nie ma problemu z nalaniem odpowiedniej ilości płynu na wacik.

ZAPACH/KONSYSTENCJA: Płyn nie jest całkowicie bezzapachowy, ale pachnie neutralnie. Micel jest przeźroczysty, lekko mętny i niestety niesamowicie się pieni, a tego bardzo nie lubię.

DZIAŁANIE: Płyn przyzwoicie radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Czasami zdarzało mu się niedomyć wszystkiego, ale do codziennego demakijażu jest wystarczający. Niestety już po wylaniu na wacik strasznie się pieni przez co wacik dziwnie sunie po skórze i zostawia lepką warstwę. Powoduje to lekki dyskomfort i trzeba twarz po nim umyć lub chociaż przetrzeć tonikiem. Może delikatnie ściągać skórę jeśli się go tak zostawi. Nie zauważyłam efektów pielęgnacyjnych, ale też taki po micelu się nie spodziewałam. Nie podrażnił oczu i nie zauważyłam, żeby szczypał.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: Płyn zakupiłam w drogerii Natura za ok. 6 zł.

CZY KUPIĘ PONOWNIE ? Nie. Płyn okazał się całkiem przeciętny i nie ma w nim nic co zachęciłoby mnie do ponownego wrzucenia do koszyka w sklepie. 

Znacie ten płyn micelarny ?


12 komentarzy:

  1. ja na chwilę obecną używam mleczka z Douglasa ;P 400 ml to pewnie starczy mi na długo i do tego ma pompkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam, był całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej go sobie odpuszczę skoro się tak pieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i jak dla mnie nie byl zły. Tylko jak za duzo dałam go na wacik to piekły mnie oczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby się tak nie pienił pewnie lubiłabym go bardziej. Kupiłam, bo pilnie potrzebowałam micela,a w drogerii popsuł się terminal i musiałam kupić cokolwiek za kilka zł, które miałam w portfelu. Pewnie więcej po niego nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gdzieś przeczytałam własnie ze nie zmywa dobrze i dlatego omijam go póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ma z Tołpy i jestem zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym wypróbować micel z Tołpy, ale nigdy nie widuje go na promocji, a bez niej jest dość drogi ;)

      Usuń
  8. ja używam sławnego Bourjois i nie szukam już innego :) A podobny efekt pienienia się, miałam kiedy próbowałam płynu Rival de Loop, na który skusiłam się ze względu na mega cenę : 2,50 :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam zapas biodermy, którą uwielbiam. jak się skonczy zacznę się rozglądać za czymś tanszym :)) obserwuję i zapraszam do siebie http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i poza wszystkim o czym napisałaś bardzo podrażniał moje oczy. Pomimo świetnej ceny, na pewno się na niego nie skuszę ponownie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    http://beautyandmac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam micelarnych, ale jeśli już to chyba bym co z wyższej półki kupowała :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.