sobota, 16 lutego 2013

Ultralekki krem pod oczy od AA

AA Wrażliwa Natura 20+| Nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy

Pielęgnacja okolic oczu jest dla mnie bardzo ważna ze względu na wrażliwą skórę skłonną do podrażnień. Wierzę również, że odpowiednia pielęgnacja w dużym stopniu zapobiega powstawaniu pierwszych zmarszczek. Jednak ze względu na młody wiek nie chciałam stosować agresywnych specyfików. Mój wybór padł na nawilżająco-rozjaśniający krem AA. Opakowanie to wygodna tubka z dziubkiem, który pozwala idealnie dawkować kosmetyk. Krem jest bardzo wydajny i chociaż używam go już prawie dwa miesiące, dwa razy dziennie, to jeszcze sporo zostało. Konsystencja jest lekka, dlatego nie wszyskim może odpowiadać. Niektórzy potrzebują czegoś bardziej treściwego. Wchłania się szybko i  nadaje się pod makijaż. Pachnie bardzo ładnie i nienachalnie. Przy regularnym stosowaniu skutecznie nawilża i pielęgnuje okolice oczu. Nie zauważyłam, żeby jakoś spektakularnie zmniejszał cienie pod oczam (a mam ogromne!), ale wiadomo, że odżywiona skóra zawsze wygląda lepiej. Nie powoduje uczulenia i nie podrażna, a to dla mnie bardzo ważne, iż na co dzień noszę soczewki. 

Krem kosztuje ok. 15 zł i jest dostępny w większości drogerii.

Macie swoich ulubieńców wśród kremów pod oczy ?

15 komentarzy:

  1. bardzo lubie firme AA, szczegolnie ich maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam kremu pod oczy AA. Może kiedyś się skuszę skoro piszesz, że krzywdy nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys mialam z AA pod oczy ,ale nie sprawdzil mi sie :( moze jednak ten bylby lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kremy pod oczy od AA mi służą ;) Teraz zamierzam wypróbować ten z wrażliwej natury tylko nie wiem czy nie szarpnąć się na większy przedział wiekowy co moim zdaniem jest głupotą w całej serii "wrażliwa natura" gdyż moja skóra potrzebuje dużo większego nawilżenia niż niż taki standardowy krem dla 20. T

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się za nim rozejrzeć, bo ciągle szukam nowych fajnych kremów pod oczy. Problem w tym, że je się strasznie długo zużywa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, właściwie już się kończy. byl calkiem fajny ale bede szukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i jest ok, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie chyba szału by nie zdziałał :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam ten 30+, był bardzo fajny:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pod oczy stosuję Ziaja oliwkowa lekka formuła, i jestem bardzo zadowolona. Ps bardzo spodobał mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie nie znam AA, raz miałam tylko ichni tonik ale mam ochotę na więcej. Może kiedyś ten krew wpadnie w moje ręce?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak narazie to nie używam kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadal szukam swojego ulubieńca i muszę przyznać nie jest to łatwe aby odpowiednio dopasować krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.