piątek, 22 lutego 2013

Rosyjskie zakupy.


Rosyjskie kosmetyki kusiły mnie o dawna. Naturalne składy śniły mi się po nocach, ale same zakupy pozostawały w kwestii marzeń, bo jakoś nie mogłam się do nich zabrać. Wreszcze mam swoje pierwsze perełki (mam nadzieję, że perełki albo nawet diamenty!). Wszystkie już porządnie poobmacywałam, wywąchała i na razie jestem zachwycona. Od jutra ostro zabieram się za testowanie. 


Balsam marokański do wszystkich typów włosów - olej arganowy, czarna mięta. 17 zł
Planeta Organica

Organiczny szampon regeneracyjny z efektem laminowania - ekstrakt z awokado i mango. 16,50 zł
Love2MIX

Organiczny żel pod prysznic poprawiający nastrój - gruszka i trawa cytrynowa. 14 zł
Love2MIX

Złoty scrub do twarzy z organicznymi ekstraktami z migdała i pomarańczy. 18 zł
Organic Therapy


Kosmetyki zamawiałam z internetowego sklepu Lawendowa Szafa. Przy okazji chciałabym wspomnieć, że paczka została skompletowana i wysłana błyskawicznie. Była u mnie w ciągu 2 dni od zamówienia, chociaż wybrałam najtańszą opcję dostawy (Poczta Polska). Kosmetyki były tak porządnie zapakowane, że mnie samej zajęło chwilę odwijanie ich z tych wszystkich folii. Takie zakupy to czysta przyjemność. ;)

Znacie któryś z moich nowych nabytków ?

18 komentarzy:

  1. ciekawe jak będzie się sprawował ten balsam marokański :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnej z tych perełek, ale już żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiły mnie te marki, muszę przyjrzeć się bliżej ich kosmetykom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również te kosmetyki śnią się po nocach, ale jeszcze nie zebrałam się do zrobienia zakupów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak będzie sprawował się peeling- też chciałam go zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam tych kosmetyków :( Chętnie je poznam :) Być może zamówię w tym samym sklepie, co Ty, skoro obsługa zamówienia jest ekspresowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znałam tych kosmetyków , wyglądają kusząco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zainteresował mnie szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy wcześniej nie spotkałam się z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten szampon, świetnie pachnie, dobrze zmywa oleje, wydajny jest, doskonale się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kuś , nie kuś ;p najbardziej ciekawi mnie złoty scrub do twarzy , czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Post na pewno przyda się, bo właśnie planuję zamówić rosyjski kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze przyjemności z rosyjskimi specyfikami, ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również walczę z chęcią zamówienia jakichś rosyjskich specyfików. Póki co wygrywam tę walkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy. Czekam na ich recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zloty scrub sama bym przygarnęła do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.