wtorek, 26 lutego 2013

Kofeinowy szampon Alterry.

ALTERRA Szampon z kofeiną i biotyną. 

Szampon Alterry zakupiłam na początku mojego włosomaniactwa. Zależało mi na łagodnym oczyszczeniu. Niestety szybko wydało się, że naturalność tego produktu jest trochę naciągana. Co prawda w składzie nie znajdziemy sylikonów oraz olejów mineralnych, ale detergent (Sodium Coco-Sulfate) wcale nie okazał się delikatniejszy od SLS. Na początku byłam zachwycona tym szamponem, ponieważ bardzo dobrze oczyszczał włosy. Miał dziwną, glutkowatą konsystencję, ładnie się pienił. Zapach nie przypadł mi spcjalnie do gustu (orzeźwiający, trochę męski), jednak dało się go przeżyć. Podczas mycia można było czuć lekkie mrowienie, które przypisywałam eneregetyzującemu działaniu kofeiny. Włosy z początku były lekkie, uniesione u nasady, ale po pewnym czasie stały się matowe, przyklapnięte, a skóra głowy zaczęła mnie porządnie swędzieć. Szampon został więc zużyty do mycia pędzli, gdzie sprawdził się o wiele lepiej niż na mojej głowie. Ta krótka przygoda skutecznie zniechęciła mnie do rossmannowskich szamponów, ale za to dalej bardzo lubię ich odżywki.

Lubicie szampony Alterry ?

28 komentarzy:

  1. mój problem z tym szamponem polegał na tym, że nie oczyszczał za dobrze i szybko moje włosy się przetłuszczały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się zazwyczaj łagodne szampony sprawdzają, ale ten to jakaś porażka :c

      Usuń
  2. Ja miałam szampon z makademią Alterry i za słabo oczyszczał, przez co szybko włoski mi się przetłuszczały. Już nie wspomnę, że niemiłosiernie mi włosy plątał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje kłaki plączą się zawsze i wszędzie, więc nawet już nie oceniam szamponów pod tym kątem :>

      Usuń
  3. a dla mnie to przeciętniak :) jeszcze nie znalazlam szamponu idelanego, chociaz jeden jest bardzo blisko tego miana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też cały czas szukam ideału, ale chyba jestem już blisko ;)

      Usuń
  4. też zauważyłam szybsze przetłuszczenie, poza tym mało wydajny i drogi jak na długie włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kofeinowego nie używałam, jednak jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje używanie Alterry z wyciągiem z moreli i pszenicy. Włosy po nim łatwo się rozczesują, ślicznie pachną. Specjalnego odżywienia nie zauważyłam, jednak to zadanie należy do maseczki lub odżywki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ni używałam ich szamponów i jakoś mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja gdzieś kiedyś przeczytałam że po tych szamponach wypadają włosy i chociaż wiem że to bujda to i tak jakoś mam urazę do tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak drastycznie nie było, ale i tak nie polecam :>

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie kupiłam żadnego szamponu ani odzywki z Rossmana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki są całkiem przyzwoite, polecam maskę Alterry z aloesem i granatem :)

      Usuń
  9. Miałam inny szampon z alterry ale nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go w wakacje i przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go, ale wiem, że szampony o dobrym składzie strasznie plączą mi włosy i nie jestem w stanie ich poczesać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wszystkie plączą, więc bez dobrego grzebienia i odżywki ani rusz! :D

      Usuń
  12. Wiele dziewczyn na niego narzeka.. czyli coś w tym musi być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytałam wiele pochlebnych opini, dlatego zdecydowałam się na zakup ^^

      Usuń
  13. Używałam ale jakoś mnie nie zachwyciły. Teraz jestem zakochana w Tsubaki od Shiseido a leci do mnie nowy szampon Mizon z olejem arganowym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba wszystkie szampony alterra maja taka glutkowata konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam jeden szampon z Alterry i się nie polubiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety dla mnie taki szampon jest głównie... za mały. Użyję go zaledwie 4 raz i już go nie ma, bo mam długie i gęste włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niedługo pójdźcie w ruch, bo czeka na swoją kolej już od miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki, żeby sprawdził się lepiej niż u mnie :)

      Usuń
  18. U mnie niestety się nie sprawdzają :( ...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.