niedziela, 24 lutego 2013

Kakaowe nawilżenie.

 ISANA Krem do ciała z masłem shea i kakao

Nie jestem wielką fanką mazideł do ciała, bo ze względu na lenistwo bardzo ciężko mi je zużyć. Ostatnio jednak zaczęłam cierpieć na koszmarne uczulenia i potrzebawałam czego co pomoże mi walczyć z suchą skórą. Krem kakaowy Isany leżał u mnie już jakiś czas. Zakupiłam go podczas promocji za śmiesznie miałe  pieniądze i nie za bardzo wiedziałam jak zużyć takie wielkie opakowanie (500 ml!). Na początku użwałam go do kremowania włosów, sprawdzał się całkiem dobrze, ale doszłam do wniosku, że olejowanie daje u mnie o wiele lepsze efekty. Pachnie słodko, jak kakao dla dzieci. Konsystencja jest lekka i kremowa (nie przypomina masła, co mogłoby sugerować opakowanie), trochę się trzeba namachać, żeby krem się wchłonął, ale za to nie pozostawia lepkiej warstwy. Aplikacja to prawdziwa przyjemność. Ładnie nawilża i wygładza skórę, jednak osoby z bardzo suchą skórą pewnie będą potrzebowały czegoś bardziej treściwego. Dużym plusem jest brak parafiny w składzie, która daje złudzenie nawilżenia. Polecam wypróbować ze względu na niską cenę i dużą wydajność



Znacie kakaowy krem Isany ?

12 komentarzy:

  1. Właśnie siedzę z nim na włosach i czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam właśnie,że dziewczyny jej na włosy używają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach nie dawała spektakularnych efektów, ale miło się siedziało z takimi nakremowanymi włosikami, bo ślicznie pachnie ;)

      Usuń
  3. znam i uwielbiam za zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy je tak zachwalaja ze az chyba jak zuzyje moje dwa rosysjkie mazidełka pofatyguje sie do R. po nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zużyłam już 3 opakowania tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. imponujący wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę rozmiar opakowania i wydajność kremu :>

      Usuń
  6. Kuszący .. Chyba przy kolejnej wizycie w rossmannie się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, mam za dużo smarowideł w zapasach, a jestem strasznym leniem jeśli chodzi o balsamowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamierzam go zakupić do kremowania wlosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu kusi mnie, żeby go kupić. Mam taki sam do rąk i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo mnie cieszy. Dziękuję ;)

Jeżeli zostawiłeś po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę.